subota, 25. travnja 2015.

Dan otvorenog Univerziteta

U Univerzitetskoj dvorani u Tuzli održana je tradicionalna manifestacija "Dan otvorenog Univerziteta". Veseli, nasmijani i puni očekivanja srednjoškolci su išli od štanda do štanda tražeći potrebne informacije. Predstavnici odsjeka i studenti nastojali su predstaviti svoje fakultete i odsjeke u najboljem svjetlu.



Sjetim se perioda kada sam ja donosila odluku koji fakultet upisati. Vodila sam se više srcem nego razumom. Željela sam upisati nešto što volim, što će mi biti zanimljivo i činiti me sretnom. To sam i uradila, upisala sam studij Žurnalistike. Nisam se pokajala. Kroz studiranje sam pronašla svoj poziv, nešto što me ispunjava i čini sretnom. Na početku studiranja sam imala želju da izgradim karijeru novinara, ali se to sada promijenilo. Želim da svoje stečeno iskustvo i znanje prenesem na druge. Tako se sada trudim da ostavrim taj svoj cilj, da počnem raditi kao asistentica. Namjeravam nastaviti sa svojim obrazovanjem, upisati master studij, a kasnije i doktorat. 

Kod odabira svoje buduće profesije važno je izabrati nešto što volite i u čemu vidite sebe. Nije bitno da li će vas roditelji podržati u tome ili ne, bitno je da vi to uistinu želite. Ako studirate (ili radite) nešto iz ljubavi, onda vam to neće biti teško. Kod prve prepreke nećete odustati, jer je ljubav prema tom pozivu jača od problema koje imate i na koje nailazite.

Neka vam je sretno budući brucoši.




Nema komentara:

Objavi komentar